zondag 5 februari 2012

Resultaten Crop


Gisteren hadden we weer een heerlijke crop. Ondanks het weer hadden we toch besloten om lekker te gaan croppen. We waren met een gezellig clubje. Ik had besloten maar eens verder te gaan met het levensboek van Gijs. Ik loop achter vanaf 2007. Dus heb ik gisteren 2008 en 2009 gemaakt. Ook kwam ik tijdens het snuffelen in mijn foto mappen nog een leuke foto tegen van Gijs. Hij zit tussen zijn slapende broer en nichtje gewoon te DS-en. Met andere woorden " ik stoor me nergens aan ".
Dat was het weer, bedankt voor het kijken en fijne zondag.


groetjes Linda

4 opmerkingen:

  1. hé bah is het toch doorgegaan. Heb er vrijdag nog over gehad. Jammer....ik had er graag bij willen zijn. Volgende keer beter..
    groetjes Miranda

    Oeps...vergeet ik nog te zeggen dat ik het erg leuke Lootjes vind geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,

    Ze zijn weer super geworden je Lo's
    Jammer Miranda de volgende is weer op 3 maart.
    Vergeet je niet aan te melden voor de crop.

    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda , ze zijn weer mooi geworden !! Hoop er op 3 maart ook weer bij te zijn .. Laat het jullie weten tegen die tijd .
    Wel jammer van gisteren maar ik had er geen goed gevoel bij ..
    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen