dinsdag 17 juli 2012

LO





Ik heb weer even tijd voor een LO gemaakt. We zijn met z'n 3-en zo druk met het scrapweekend bezig dat er van "ander "scrappen" bijna geen tijd meer was. Nou heeft het ook erg goede resultaten opgeleverd voor ons, dus is het daarom niet erg.
Ik heb dit papier pas gekocht bij Doe@ing omdat ik het mooi papier vond en de tekst die er op staat erg mooi en doeltreffend vond, Life is about creating yourself, It's okay not to be perfect, Make your own path. Het papier is van Bo Bunny, Little Miss. De foto is  erg donker ( is hij van zichzelf ook ), maar ik wilde hem niet veranderen omdat hij zo gemaakt is.
Tot de volgende keer weer. Binnenkort zet ik de nieuwe data er op wanneer we weer kunnen croppen. Hou het dus in de gaten.


groetjes Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten