zaterdag 23 oktober 2010

cropdagen bij ScrapForFriends


hallo allemaal,


Hier dan een berichtje over de cropdagen bij ScrapForFriends. We hebben de eerste dag erop zitten en wat hadden we het leuk, of niet dan meiden. We kunnen niet wachten tot de volgende dag er aan komt en gelukkig is dit al snel. Op 6 november hebben we de volgende cropdag al. En deze dag begint om 10 uur en eindigd om 22.00 uur. Heerlijk 12 uur lang met je eigen ding bezig zijn. Niet gestoord te worden door allerlei andere zaken, maar gewoon lekker met je soort genoten freubelen.


De kosten voor deze dag zijn 5 euro en dan heb je voor de hele dag gratis koffie en thee. Zelf je lunch verzorgen en avondeten en eventueel wat anders drinken of snoepen. Voor het avondeten zijn er genoeg tentjes in de buurt waar je wat lekkers kunt halen. Het bedrag wordt in een pot gestopt en daar betalen we de koffie en thee van. Met het bedrag wat overblijft willen we het volgende gaan doen:

Voor een keer een workshop volgen of wij (Cathy, Linda en Hil)geven een workshop, of misschien zijn er wel mensen die een bepaalde techniek willen leren en kunnen we iemand uitnodigen die dit wil verzorgen. Wat vinden jullie? is dat een goed plan of niet?


Verder op deze dag zijn er zoveel freubelaars aanwezig die allerlei creaties/kaarten/LO zelf maken dat je heel veel kan leren op zo'n dag. Dus inspiratie genoeg.

De afgelopen keer hebben Linda en Hil deze doosjes gemaakt, zou je dit ook leuk vinden je kan de maten van ons krijgen en de uitleg en dan maak je ook zo'n leuk doosje.

Dus heb je interesse geef je snel op scrapforfriends@gmail.com

Graag tot ziens op zaterdag 6 november 2010.


Groetjes Hil

7 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen dat het gezellig was !
    Sina en ik verheugen ons al op 6 november , en jullie idee voor een keertje een workshop juich ik alleen maar toe ....
    Groetjes en tot de 6e , Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zeker gezellig en ik kijk ook al weer uit naar 6 november. Ik volg al heel lang geen workshops meer en dat komt omdat het meestal niet af komt en thuis afmaken komt er ook niet van omdat ik nog zoveel heb liggen wat af moet. Maar het idee is natuurlijk heel leuk. Ik wil wel een keer proberen om zo een doosje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was zeker erg gezellig. Die doosjes zijn inderdaad erg leuk om te maken. Het idee om het restant bedrag van de € 5,00 te besteden aan een workshop is ook een goed plan, maar dan moeten wel steeds dezelfde mensen op de crop komen. Anders is het niet eerlijk tegenover degene, die iedere keer komen en € 5,00 betalen. Misschien is het een idee om voor een eventuele workshop een bepaald bedrag te vragen. Je kan dan de benodigde materialen doorgeven en daar dan het project mee maken. Het is maar een idee hoor.
    Tot 6 november.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was zeker weer gezellig. Ik ben het met Anja eens. Anders betaald de een elke keer 5,00 en degene die alleen maar op de WS komt, eigenlijk niets. Dus daar moeten we nog even iets voor verzinne. Tot 6 november!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Meiden,

    Wij houden het bij wie wat betaald dus als iemand altijd geweest is hoeft die waarschijnlijk niets te betalen en degene die niet altijd geweest is moet bij betalen.
    Gaat helemaal goed komen hoor!!

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal, San en ik komen ook hoor, gezellig om iedereen weer eens te spreken, groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi allemaal
    Een beeeetje laat,maar beter laat dan nooit toch?
    Het was helemaal gezellig op de eerste cropdag.Een hele gezellige locatie en lekkere koffie hebben ze!!! Ja de 1e want bij de 2e kon ik niet jammer genoeg. Ik hoop dan ook heel erg dat er een 3e in december gaat komen,maar ik snap het helemaal als het jullie teveel zal zijn hoor meiden. Inmiddels heb ik een nieuwe pc dus kan ik weer gezellig alles lezen en bekijken. Nou allemaal veel crapplezier en tot ziens. Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen