vrijdag 8 oktober 2010

Kaartje



Hallo,

Weer eens een berichtje van onze kant. We zijn erg druk bezig met vooral de weekeinden die we nog in dec. en jan. hebben. Dat kost weer even wat tijd en energie om het weer op te starten.
Ondertussen nog een dagje gefreubeld met een aantal dames en daar heb ik alleen maar kaartjes gemaakt waaronder deze. Ik heb voor de verandering eens de stempel aangekleed. Was leuk om weer eens te doen. Het effect is toch weer heel anders dan inkleuren.
Nog maar 1 week en dan zien we weer veel van onze trouwe croppers. We hebben er zin in en hopelijk de rest ook. Ik ga die dag zoveel mogelijk kaartjes maken. Tot dan.

groetjes Linda

4 opmerkingen:

  1. Hoi Linda, wat een leuke kaart, ik vind de stempel ook heel gaaf.
    Groetjes Ingrid en we zien mekaar op de eerstvolgende cropdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, ja weer een dagje freubelen. ik kan niet wachten
    voor mij worden het ook veel kaartjes maken :O)

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Linda, ik verheug me ook al op de cropdag. Ik kan alleen niet tot het einde blijven, want we gaan met vrienden uit eten 's avonds. Ik ga denk ik aan mijn project verder werken van de clubdag van de club van Tiets. En daarnaast misschien ook wel kaartjes maken. Ik heb er zin in.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo meiden,
    veel plezier op de cropdag, helaas kan ik niet maar in november ben ik van de partij hoor !! groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen