woensdag 25 mei 2011

Zwart / Wit kaartjes



Heb weer 3 kaartjes gemaakt. Met de bovenste 2 was ik tijdens de laatste crop begonnen en heb ze thuis afgemaakt.
De onderste heb ik vandaag voor mijn oudste zoon gemaakt. Er is een moeder van een jongetje in de klas overleden en hij vroeg mij om een kaart te maken. Ik heb hem helemaal in het wit gemaakt met allerlei nestabilitie stansen op elkaar. De onderkant was nog niet helemaal af want Gijs was naar zijn training en voor dat ik het zo vergeten heb ik vast een foto gemaakt. Ik heb op het onderste deel nog een tags geplaatst, dat vond hij mooier dan een tekst.


groetjes en bedankt voor het kijken, Linda

4 opmerkingen:

  1. Hoi Linda , wat een mooie stijlvolle kaarten heb je gemaakt. Compliment. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Linda,
    ik vind vooral het onderste kaartje erg mooi, alleen heel erg dat zo'n kind zijn moeder al moet missen.
    groetjes Abra van Tuijl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje! erg mooi dat zwart wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Linda,
    Wat een mooie kaartjes. De eerste twee qua model en de tekst is ook bijzonder. De laatste kaart is super gemaakt en heel mooi. Door zijn eenvoud in kleur heel mooi.
    Je candy op je blog van mij klopt niet meer hoor.
    Ik heb ondertussen weer een hele gave candy geplaatst, omdat ik ga stoppen mer workshops "scrappen "geven.
    Dus als je zin hebt ???
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen