zondag 25 juli 2010

challenge




Hallo meiden,

Linda, Cathy en ik hebben een challenge bedacht voor ons, maar toen dachten wij, misschien vinden jullie het ook wel leuk om aan deze challenge mee te doen.


Bovenstaand zien jullie twee foto's van ons, deze zijn gemaakt op de eerste uitverkoopdag van ScrapArt. Wij hebben elkaar ontmoet bij ScrapArt en zijn in de loop van de tijd echt een team geworden, maar nog veel meer vrienden van elkaar geworden. Dit is een van de redenen waarom we dit blog ook scrap for friends genoemd hebben. En daarbij komt natuurlijk ook dat wij in de afgelopen tijd bij ScrapArt heel veel scrapvrienden gemaakt hebben.
Dus hebben we de volgende challenge bedacht:
Scrap de bovenstaande foto op een LO, een kaart, wat je ook wilt dat maakt ons echt niets uit als de foto er maar op staat. Je hebt tot eind augustus de tijd en alle inzendingen worden op ons blog getoond. We hebben natuurlijk geen winkel meer achter ons staan, maar voor deze keer hebben we wel een prijsje voor de leukste mooiste orgineelste inzending en die gaan we met zijn allen kiezen.
Je kan je creatie sturen naar scrapforfriends@gmail.com Je kan op de foto klikken en dan wordt deze groot, die kan je dan opslaan op de computer en afdrukken op je printer of bij een fotozaak. Ik hoop dat het allemaal lukt en laat het ons anders weten via de e-mail dan sturen we je de foto digitaal toe.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden deze challenge en dat we maar veel inzendingen binnen zullen krijgen.
Wij (Cathy, Linda en ikke) moeten ook nog beginnen en die zien jullie dus ook vanzelf verschijnen op het blog. Voor ons gaat de challenge nu van start.
Veel succes allemaal.
Ter informatie:
We hebben afgelopen week naar een locatie gekeken voor onze crops. De locatie was hartstikke mooi, alleen het bereik naar het zaaltje was niet zo handig. Dus we zijn nog steeds zoekende, mocht je een locatie weten voor niet al te veel geld en goed bereikbaar en pakeergelegenheid, mail het ons.
Fijne zondag en scrapgroetjes
Hil

16 opmerkingen:

  1. Hoi Ladies !! Wat een originele , maar toch wel moeilijke challenge. Maar daar zijn challenges voor.... Ik ga proberen om voordat we op vakantie gaan nog iets leuks te maken. Enne......Limburg of Brabant heeft ook leuke crop-plekjes...... Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een uitdaging. Ik ga er proberen iets moois van te maken. Maar wat voor eisen worden er aan een lokatie gesteld? Moet er bus vervoer zijn? Moet er horeca zijn? Misschien wel even handig om dit te vermelden op jullie blog. Dan kunnen we mee zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een leuke uitdaging, heb al een idee nu nog de tijd hihi maar alles komt goed Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge. Ik ga daar echt eens voor zitten om er iets moois van te maken. Hoop dat het me lukt. Jammer dat de locatie van Ina niet echt handig te bereiken is. In welke omgeving moet er gezocht worden of maakt dat niet uit? Er zijn naar ScrapArt ook altijd wel mensen vanuit Limburg of Friesland gekomen. Dus.........
    What's it gonna be?

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi ik ben ook voor een locatie in het zuiden. In de buurt van Eindhoven ofzo? ;-)
    En ik ga denk ik eens mee doen met de challenge. Vind de foto wel leuk. Heb alleen momenteel erg weinig tijd:-(
    Maar wie weet......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mag de het kosten aan huur van een locatie? Ik ga proberen om iets via mijn werk te regelen.Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee, maar niet makkelijk. ik ga meteen aan de slag, groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi allemaal,

    Wat belangrijk aan een locatie is met name of het voor 25 a 30 pers. is. Of er genoeg parkeerplekken zijn en de weg er naar toe of die goed te doen is.
    Daarbij mag het wel iets kosten want je deelt het tenslotte met elkaar. Wat wel belangrijk is of je koffie en thee af MOET nemen of dat we alles zelf mee mogen nemen.
    Ook of de locatie van 10 tot 22 te gebruiken is.
    Wij horen graag van jullie als jullei iets weten.

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi allemaal,
    Ja ik ga proberen mee te doen. Ik heb wel een idee voor de challenge...nog even tijd vrij maken...
    Ik ben benieuwd naar de inzendingen! Succes allemaal.
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wacht op toezegging op een locatie om te scrappen op de zaterdagen. Het is practisch gratis, alleen wordt er gevraagd om 10 eurootjes per persoon per jaar aan lidmaatschap te betalen. Nou, dat is niks toch? Verder is het gratis. Mag je nog meedoen aan de bingo:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vergeet mijn afzender als anoniem erbij te zetten haha, namelijk Ingrid de Heij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke challenge en natuurlijk ga ik deze ook proberen te maken.
    Groetjes van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo meisjes
    Ik ben lekker uitgerust weer terug van vakantie.
    Wat leuk om bij terugkomst te zien dat jullie een nieuw blog hebben aangemaakt. Heerlijk om weer contact te hebben met iedereen. Dat jullie weer willen croppen is helemaal leuk nieuws. Ik ben ook iets aan het proberen om een locatie te vinden, of dat gaat lukken horen jullie zo snel mogelijk van me. Natuurlijk ga ik een van jullie mooie dames een mooi kaartje te maken.
    Groetjes en hopelijk tot heel snel Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar ben ik weer.
    Aangezien ik nooit iets snap van de pc, heb ik nu via mijn zoon en schoondochter een reactie geplaatst.haha, in cognito van moi. Voor de zekerheid zal ik dan mijn echte naam verklappen Tineke Blok dat is zij die nooit iets vergeet...........

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eindelijk is het dan zover. Ik ga er aan beginnen. Dus niet bellen of e-mailen. Niet sms'sen. En geen fretjes brengen.
    Ik ga lekker aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo, vanmorgen weer wat gedaan aan de lo. Nu moet ik weer even naar de fretjes. Mijn lo is bijna klaar. Zijn jullie al benieuwd?

    BeantwoordenVerwijderen