woensdag 21 juli 2010

Zomaar

Zoals jullie weten willen we het croppen weer op gaan pakken. We zijn daar druk mee bezig. Sandra heeft ons al allerlei info gegeven en zoals het er nu naar uitziet gaan we vrijdagavond naar de locatie die Ina eventueel heeft kijken wat dat is en inhoud.
Zo gauw we meer weten laten we het horen.
Zoals jullie al gemerkt hebben zijn we druk doende om wat leuks van dit blog te maken en is het ook leuk dat we al zoveel volgers hebben. Hil, Cathy en ik hebben er ook over gehad wat we nog meer willen en daar kwam uit dat we er af en toe ook een uitdaging opzetten en het heel leuk zouden vinden als andere scrappers daar aan meedoen. Daar zijn geen prijzen aan verbonden ( misschien soms), maar je Lo wordt dan wel op het blog getoond.
Binnenkort komt de eerste uitdaging erop te staan.

Dat was het weer even voor deze keer.

groetjes Linda

8 opmerkingen:

  1. Hoi ! Croppen wordt voor mij lastig , maar aan de challenges doe ik zeker mee !! Kom maar op........Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi allemaal, zou wel erg leuk zijn als dat croppen doorgaat.
    Kunnen we misschien toch nog af en toe met de hele club bij elkaar komen.
    Wacht in spanning af.
    Groetjes van Abra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk idee om toch uitdagingen te plaatsen voor de eer. Ik heb eerder nog nooit meegedaan (ivm vaak tijdgebrek)maar sinds kort heb ik een supermooie ruime scrapkamer en dus ga ik graag de uitdaging aan...ben benieuwd!
    Succes.
    Groetjes van Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk. Goed initiatief. Zou natuurlijk geweldig zijn als de locatie van Ina geschikt is om dit soort cropavonden te houden. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Een challenge is ook erg leuk om dit blog actueel te houden. Ik zeg DOEN!

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een challenge zo af en toe vind ik een leuk idee. Ik hoop dat het me lukt om daar dan ook aan mee te doen. Ik schiet voor geen meter op, met wat dan ook :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk er nu al naar uit. Succes met alles en ook ik wil wel meedoen met uitdagingen, al ben ik er niet zo goed in. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ook ik ben van de partij! Vooral in de crop avonden ben ik zeer geïnteresseerd ha ha. Dan doe ik tenminste nog iets.

    BeantwoordenVerwijderen