zaterdag 10 juli 2010

Welkom

Hallo Scrap Friends.

Dit is de allereerste opzet van Scrap For Friends.
Wij zijn het hart van het design team van scrapArt, en gaan op dit weblog jullie op de hoogte houden van onze activiteiten.

Kom gerust vaker kijken, er gaat heel wat gebeuren.

Tevens stellen we ons nog even voor aan degene die ons niet kennen:

Cathy Seggelink is 40 jaar oud en getrouwd met Marcel. Samen hebben zij twee kinderen, Emmely 13 jaar oud en Beau van 10 jaar oud.
In het dagelijkse leven is zij vrijwilligster op de school van Beau. Daar beheert zij de bibliotheek en allerlei voorkomende zaken. Sinds 6 jaar is scrappen haar grootste passie, vooral haar kinderen zijn een geliefd scraponderwerp. Zij probeert dit ook over te brengen naar anderen.

Linda Beukeveld is van het jaar 1965. Zij is al 25 jaar samen met haar Jos. Samen hebben zij twee kinderen Gijs van 12 en Bram van 9.
In het dagelijkse leven werkt zij 2 dagen per week op een dagcentrum voor verstandelijk beperkte mensen. Zij werkt daar in de seniorengroep.
Tot voor kort vulde zij veel van haar tijd bij ScrapArt met allerlei zakan. Nu deze niet meer bestaat gaat ze nu op een andere manier bezig zijn met haar hobby. De hoofdmoot bestaat uit scrappen, van alles wat ik en mijn gezin meemaken. Daarnaast vind ik het een leuke aanvulling om scrapkaarten te maken.

Hil Bakker komt uit hetzelfde jaar als Linda. Woont samen met Willem en heeft 1 zoon Emile en een hondje Tibet.
In het dagelijkse leven werk ik 4 dagen per week als office-manager. Dit doet zij al een aantal jaren met heel veel plezier.
sinds 1996 maakt zij kaarten, maar toen in 2007 scrappen in beeld kwam ging zij helemaal om. Wat een verslaving dat scrapkaarten maken. Nu maakt zij ook graag LO van Tibet en af en toe van andere zaken.
Samen met Cathy en Linda starten we dit blog omdat wij graag contact willen houden met onze scrapvrienden. Tevens hopen we jullie te blijven inspireren en gezellige cropdagen te organiseren.

Groetjes
Cathy, Hil, Linda

12 opmerkingen:

  1. Ja , ik ben de eerste !! Leuk dat jullie met z'n drietjes dit blog zijn begonnen. Ik ga jullie zeker volgen. SUCCES met deze nieuwe start !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ben de tweede:-) Veel succes met jullie nieuwe blog en waar mogelijk doe ik mee!

    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie naam, heb ik deze gisteren ook gehoord??
    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi meiden,
    Natuurlijk blijf ik jullie volgen, ik kan niet zonder.
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En uiteraard ben ook ik van de partij. Dat er nog veel leuke activiteiten plaats mogen vinden. Heel leuk initiatief van jullie en ik ben er heel blij mee. Groetjes vanuit Slovenie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik ben ook van de partij hoor. Dat wil ik echt niet missen. Super dat jullie een nieuw blog begonnen zijn. Ben gelijk volger geworden en zet het adres bij mijn favorieten
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan toch niet achterblijven? Jullie zijn de eerste waarvoor ik een google-account heb aangemaakt. Ook ik ben er heel blij mee en wens jullie veel succes met alles.
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou ik ben er ook bij hoor!!!
    de groep was altijd erg gezellig en ben daarom blij dat jullie doorgaan.
    jullie staan in mijn favorieten

    liefs ilonkie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi meiden,

    wat leuk dat jullie er allemaal zijn.


    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi lady's, leuk dat jullie dit gaan doen.
    Helemaal te gek hoor.
    Heb jullie gelijk bij mijn favorieten gezet, kan ik het niet meer vergeten.
    Zie er naar uit wat er allemaal gaat gebeuren.
    Groetjes Abra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo meiden gelukkig te horen dat july voor ons wil in zetten pak van me hart liefs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hey meiden,

    Wat een super initiatief. Keifijn te weten dat jullie toch "iets" proberen te blijven doen!! En ik ga dit blog zeker volgen!!!
    Succes ermee en dat we nog maar heel veel leuke dingen samen mogen doen!!
    liefs,
    Betty6

    BeantwoordenVerwijderen