zaterdag 17 juli 2010

Kaartje

Gisteren zijn Cathy en ik gezellig bij Hil geweest om eindelijk eens weer met onze hobby bezig te zijn. De laatste weken zijn zo druk geweest met ScrapArt dat dat er helemaal bij in is geschoten.
Willem was ook vrij en heeft samen met ons de definitieve uitstraling van ons blog gemaakt.
Het is best moeilijk om te bedenken hoe we het zouden willen maar " vele handen maken licht werk" en dat heeft geresulteerd in de mooie kleuren en opzet zoals hij nu is.

Daarnaast heb ik ook nog tijd gehad om een kaartje in elkaar te flansen. Het is een kaartje geworden voor mijn vriendin en haar gezin die dinsdag voor het eerst op vakantie gaan met het vliegtuig. Verder hebben we alleen maar zitten beppen, alles pakken en klaarleggen en daar bleef het een beetje bij. Maar hoe dan ook het was gezellig.
En Willem nog bedankt voor alle hulp, we zijn er blij mee zoals het geworden is.



groetjes Linda

7 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    harstikke goed hoor, geen probleem Willem

    Meiden het was super gezellig op naar de volgende keer

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeee, weer een andere layout. Leuk hoor. Wel beter dan de vorige. Mijn complimenten hoor Willem. Leuk kaartje heb je gemaakt Linda. Spannend hoor zo'n eerste vliegvakantie.
    Fijn weekend nog.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, het ziet er erg mooi uit. Ik vind het er jammer dat jullie met ScrapArt gestopt zijn, ik heb jullie nog niet zo lang geleden ontdekt als een van de weinige heel gezellige scrapwinkels in mijn buurt. Maar ik begrijp de beslissing van Henk ook, respect voor zijn keuze.
    Ik blijf jullie volgen, succes met deze weblog!!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi meiden, wat leuk dat jullie samen een blog hebben. Heb jullie meteen bovenaan mijn favorieten gezet, kan ik jullie toch nog beetje volgen ;-) liefs Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei leuk dat jullie met z'n drietjes doorgaan !! Ik vind die foto van jullie ook zo enig......En Linda : mooi kaartje heb je gemaakt. Succes met jullie blog en ik kom vaak kijken , hoor ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he he , beetje late reactie , maar heb jullie net pas "gevonden" !
    Gezellig dat jullie dit blog begonnen zijn . zo kunnen we toch een beetje contact houden met mekaar !
    Mooi kaartje hoor !
    Heb ook even naar de foto's op het log gekeken , vreemd gezicht; die hele kale winkel waar we zoveel gezellige uurtjes doorgebracht hebben ..
    Jullie staan uiteraard al bij mijn favorieten , en nogmaals bedankt voor de oergezellige laatste crop !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo meisje
    wat leuk om via het blog van jullie te horen. ik heb me aangemeld ams volger, maar nog geen foto erbij, deze was te groot. Hoop weer snel wat van jullie te horen, fijne vakantie, groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen